Θέμα: Τελετή απονομής βραβείου ΜΠΟΤΣΗ
Φωτεινή Μπάλα - Αρχισυντάκτρια εφημερίδας
Υπεύθυνος καθηγητής: Γκιμπερίτης Βαγγέλης Πληροφορικός Συγγραφέας
      Το σχολείο μου (6ο Γυμνάσιο Σερρών), είναι γνωστό απο τις δραστηριότητες του εργαστηρίου πληροφορικής. Ανάμεσα σ' αυτές είναι και η εφημερίδα "ΜΑΘΗΤΙΚΗ On Line" που εκδίδει μέσω του Internet και αποτελεί μοναδικό  πρότυπο. Το έτος 1998 κατάφερε να κερδίσει και τα δυο πρώτα βραβεία στους αντίστοιχους διαγωνισμούς μαθητικών εντύπων που διαργάνωσαν η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (Μαϊος 98) και το Ίδρυμα Μπότση (Νοέμβριος 98).
     Πρόκειται για μια ηλεκτρονική εφημερίδα που βγαίνει με πολύ μεράκι και δουλειά από τους συμμαθητές μου, κάτω από μια τέλεια οργάνωση του υπεύθυνου καθηγητή μας της πληροφορικής και των ιστοσελίδων μας κ. Βαγγέλη Γκιμπερίτη.

Το ταξίδι μας στην Αθήνα για την τελετή απονομής βραβείων από το Ίδρυμα ΜΠΟΤΣΗ
     Η μαθητική εφημερίδα μας "ΜΑΘΗΤΙΚΗ On Line" που εκδίδει το εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας, κέρδισε το 1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο διαγωνισμό μαθητικών εντύπων για το έτος 1998. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική εφημερίδα που κυκλοφορεί μέσο Internet και βγαίνει με πολύ μεράκι και δουλειά από τους συμμαθητές μου, κάτω από μια τέλεια οργάνωση του υπεύθυνου καθηγητή μας της πληροφορικής και σχεδιαστή των ιστοσελίδων μας κ. Βαγγέλη Γκιμπερίτη.
 Η Ομάδα του 6ου Γυμνασίου με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. ΑνθόπουλοΤα βραβεία στα καλύτερα μαθητικά έντυπα απονέμονται κάθε χρόνο από το Ίδρυμα ΜΠΟΤΣΗ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η πρώτη επιλογή των προς βράβευση μαθητικών εντύπων γίνεται από επιτροπή του Υπουργείου. Στη συνέχεια το Ίδρυμα με ψηφοφορία δημοσιογράφων συνεργατών του αποφασίζει την απονομή βραβείων και Επαίνων στα έντυπα των μαθητών Δημοτικού, γυμνάσιου και Λυκείου. Παρουσιάστηκαν στην φωτεινή έκθεση πάνω από 400 μαθητικά έντυπα από σχολεία όλης της Ελλάδας.
     Στην τελετή, έπρεπε να παρευρεθούν ο υπεύθυνος καθηγητής, η αρχισυντάκτρια (εγώ δηλαδή η Φωτεινή Μπάλα και ένας μαθητής μαζί με τον οποίο θα καλύπταμε συγχρόνως το ρεπορτάζ της απονομής ο Πάρις Γάλλος.
     Ξεκινήσαμε οι τρεις μας στις 1911/98 από την πόλη μας με προορισμό τη Θεσσαλονίκη από όπου θα παίρναμε το αεροπλάνο. Έτσι και έγινε. Φθάνοντας 5 ώρες νωρίτερα από την καθορισμένη ώρα πτήσης μας, μπήκαμε σε λίστα αναμονής με την ελπίδα να φύγουμε το μεσημέρι. Σταθήκαμε τυχεροί και ταξιδέψαμε με την πτήση των 2:00 μ.μ. Το ταξίδι μας με το αεροπλάνο σύντομο αλλά διασκεδαστικό μιας και καθόμασταν όλοι στη ίδια ευθεία και ο Πάρις και εγώ γελούσαμε με τα μικρά Γερμανάκια που βρισκόταν στο αεροπλάνο. Πετάξαμε πάνω από τη Σκόπελο, την Εύβοια κάναμε ένα κύκλο πάνω από την Αίγινα και προσγειωθήκαμε στο Αεροδρόμιο του Ελληνικού.
     Καθυστερήσαμε αρκετά στο αεροδρόμιο μέχρι να βρούμε τις αποσκευές μας και να πάρουμε ένα ταξί για να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο. Τελικά μετά από 1 ώρα βρεθήκαμε στην Πανεπιστημίου μπροστά στο θεόρατο ξενοδοχείο Τιτάνια. Μόνο ξενοδοχείο δεν ήταν με 11 ορόφους, εστιατόρια, μπαρ, και στον 11ο όροφο ένα τεχνητό ελαιώνα να πλαισιώνεται από την Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό.  Τα δωμάτιά μας το ένα δίπλα στο άλλο (Νο 532-533) ήταν ότι μας χρειαζόταν μετά από μια τόσο κουραστική μέρα. Κι όμως Δε μείναμε κλεισμένοι παρά την κούρασή μας.
     Το βράδυ αρχίσαμε μια περιοδεία στην πρωτεύουσα. Φωτογραφηθήκαμε και είδαμε από κοντά την Παλιά Βουλή, το ξενοδοχείο Χίλτον, τις Στήλες του Ολυμπίου Διός, την Μητρόπολη Αθηνών και δειπνήσαμε σ'ένα ιστορικό παραδοσιακό ταβερνάκι στην Πλάκα. Έχουν περάσει πολλοί από εκεί όπως : ο κ. Αβραμόπουλος, ο συμπολίτης μας κ. Καραμανλής κ.α.λ.
     Με τα στομάχια γεμάτα μα και οι ίδιοι γεμάτοι εντυπώσεις επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Ο Πάρις και εγώ βαλθήκαμε να τους ξυπνήσουμε όλους όμως Δε τα καταφέραμε γιατί οι φωνές μας χάνονταν στο τεράστιο κτίριο . . .
     Ξημέρωσε (20/11/98). Ξυπνήσαμε από το τηλεφώνημα της ρεσεψιόν, ντυθήκαμε και πήραμε πρωινό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου χωρίς τον κ. Βαγγέλη, ο οποίος ακόμη κοιμόταν και δεν έλεγε να ξυπνήσει!!
     Μετά από 2 ώρες και αφού ετοιμάσαμε τα πράγματά μας, μεταφερθήκαμε μ' ένα ταξί στο Ζάππειο Μέγαρο.
 Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ Αβραμόπουλος, με τη Φωτεινή και τον κ. ΓκιμπερίτηΓεμάτοι υπερηφάνεια και με ύφος θριαμβευτή μπήκαμε στο χώρο της τελετής. Ο κόσμος με την ώρα γινόταν περισσότερος ενώ μας οδήγησαν στις θέσεις μας. Ο Πάρις ακολούθησε μαζί με τη Σάσα (φοιτήτρια κόρη του κ Βαγγέλη η οποία μας βοήθησε πάρα πολύ με τις μηχανές και τη βιντεοκάμερα) τους δημοσιογράφους. Ο κ. Βαγγέλης σε όλη τη διάρκεια της τελετής πάντα όρθιος και κινητικός, μας έδινε διακριτικά τις οδηγίες και τόνιζε συνέχεια ότι πρέπει ταυτόχρονα να ετοιμάζουμε και το ρεπορτάζ της βράβευσης. Εγώ κάθισα με τους υπόλοιπους μαθητές που πήραν τα άλλα βραβεία και ήμασταν τα τιμούμενα πρόσωπα. Γνωρίστηκα με τα υπόλοιπα παιδιά, όλα από διαφορετικό μέρος της Ελλάδος και έπειτα παρακολουθήσαμε τις χαιρετιστήριες ομιλίες των επισήμων που ήταν:
Ο Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Ιδρύματος Μπότση κ. Σπύρος Αβαρκιώτης.
Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών κ. Δημήτρης Γκλαβάς.
Ο Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ κ. Αριστείδης Μανωλάκος.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Αβραμόπουλος
Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τύπου και ΜΜΕ κ Αθανασάκης.
Ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Γιάννης Ανθόπουλος.
     Στη συνέχεια άρχισε η απονομή. Πρώτα βραβεύτηκε η εφημερίδα που πήρε το πρώτο βραβείο από τα Δημοτικά μετά . . . ήρθε η σειρά μας για το πρώτο βραβείο από τα γυμνάσια. Σηκώθηκα έλαβα το βραβείο, το σήκωσα ψηλά, χαιρέτησα τον κόσμο και πήρα το λόγο.
Η Φωτεινή πνιγμένη απο τους
ρεπόρτερς την ώρα που απευθύνει
χαιρετισμό.
Ο κ. Αβραμόπουλος συγχαίρει
τον υπεύθυνο καθηγητή και
μαθήτρια της εφημερίδας

Η Φωτεινή με τον δημιουργό
της εφημερίδας κ. Γκιμπερίτη
μιλούν στα ΜΜΕ
     Ευχαρίστησα το Ίδρυμα Μπότση και όλους τους προλαλήσαντες για την τιμή που μας έκαναν και την βράβευση όχι μόνο ως εκπρόσωπος του σχολείου μου, ως αρχισυντάκτρια της ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ON LINE, αλλά και ως απλή μαθήτρια που αγωνίζεται για το σχολείο της, για την πόλη των Σερρών.
     Στη συνέχεια έγινε σάλος. Δημοσιογράφοι απ' όλα τα κανάλια, απ' όλες τις εφημερίδες με περικύκλωσαν και ο ένας μετά τον άλλο μου έκαναν διάφορες ερωτήσεις. . .
Η Αρχισυντάκτρια Φωτεινή
Μπάλα δίνει συνέντευξη
στο συνεργείο του ΑΝΤ1
για την εκπομπή του κ. Παπαδάκη
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο Πάρις με την κάμερα επι το έργο
ενώ ο κ. Βαγγέλης παρακολουθεί
με ικανοποίηση τους μαθητές του
Στον πίνακα που ακολουθεί εμφανίζονται τα σχολεία που βραβεύθηκαν.
Δημοτικά
Γυμνάσια
Λύκεια
Βραβεία
'Πόλεως Ουρανίδων' του Δημοτικού Σχολείου Ουρανούπολης.
'Μαθητική On Line' του 6ου Γυμνάσιο Σερρών
Μαθητικοί Προβληματισμοί
Του 4ου Λυκείου Τρικάλων
Έπαινοι
'Ένα μπουκέτο λουλούδια' του 9ου Δημοτικού Σχολειού Κερατσινίου
'Τα παιδία γράφει' του Γυμνασίου Δεσφίνας
'Αναζητήσεις' του 2ου Λυκείου Θήβας
     Βραβεία και επαίνους απονεμήθηκαν επίσης από το Ίδρυμα Μπότση σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό στα έντυπα που προβάλλουν την ποιότητα ζωής. Τα βραβεία αυτά κέρδισαν το Δημοτικό Παραλίας Πιερίας, Το 1ο Γυμνάσιο Χανίων, Το Γενικό Λύκειο Αλμυρού, Το Δημοτικό Καρκιναγρίου Ικαρίας, το 8ο Γυμνάσιο Θεσ/νίκης, το 2ο Λύκειο Ρεθύμνου, το 6ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς.
     Την εκδήλωση συμμετείχε η καταπληκτική 50λής Ορχήστρα του Πειραματικού Μουσικού Σχολείου Παλλήνης υπό τη διεύθυνση του κ Σπύρου Καζιάνη και τη Σοπράνο Μαρία που μας γοήτευσε όλους με την απόδοσή της.
Η σοπράνο Μαρία με τη Σάσα
     Την κούραση όλης αυτής της τελετής κάτω από τα φώτα και τα φλας και των δημοσιογράφων διαδέχθηκε μια ήσυχη και πανέμορφη καφετέρια που μας πήγε η Σάσα και εκεί χαλαρώσαμε στη κυριολεξία.
     Τέλος ένα γεύμα στα McDonalts της πλατείας συντάγματος και μεταφορά στο αεροδρόμιο για την επιστροφή.
     Γύρω στις 10:00 μ.μ της ίδιας ημέρας βρισκόμασταν σπίτια μας χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα πόσα πράγματα είχαμε κάνει μέσα σε 2 μέρες.

Ο απόηχος αυτής της επιτυχίας είχε συνέχεια επι μια περίπου εβδομάδα με τα ΜΜΕ. Ραδιόφωνα, Εφημερίδες και Τηλεοπτικά κανάλια του κέντρου και τοπικά, μας είχαν καθημερινά στο στόχαστρο για συνεντεύξεις. Ο κ. Βαγγέλης και εμείς πρέπει να έχουμε μιλήσει σε πάνω απο 20 ΜΜΕ τα οποία είτε μας επισκέφτηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής είτε συνδεόμασταν σε απευθείας μετάδοση. Είμαστε όμως συνηθισμένοι. Αυτό συνέβει μέχρι τώρα 12 φορές για τα αντίστοιχα 12 βραβεία μας. Εμείς πέρα απο αυτά συνεχίζουμε τη δουλειά μας που είναι τα μαθήματά μας, η έκδοση της εφημερίδας μας και το Internet site του σχολείου.