ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ & ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
Σ΄αυτή τη στήλη μπορούν να φιλοξενηθούν άρθρα απο οποιοδήποτε σχολείο. Το θέμα τους μπορεί να είναι οποιασδήποτε κατηγορίας.

Αυτό το μήνα φιλοξενούμε 2 άρθρα απο την Κρήτη και μια επιστολή απο την Τασμανία.
Διαβάστε και τη γνώμη μας για το γνωστό άρθρο "Ηλεκτρονική πρέζα"

Δύο Αρθρα: Τοπικά Νέα Σερρών
Μαθήτριες Γ4 6ου Γυμνασίου Σερρών

Υπεύθ. Καθηγήτρια Βιβίνα Ιλανίδου

Μικρά και μεγάλα νέα γεμίζουν τη καθημερινή ζωή της πόλης μας
     Την Πέμπτη 19 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στον Ορφέα με αφορμή τα 200 χρόνια από τη γέννηση του Διονύσιου Σολωμού με θέμα :Διονύσιος Σολωμός, ποιητής εθνικός και οικουμενικός. Η φιλόλογος κ. Μπαϊρα διάβασε αποσπάσματα από τα ποιήματα του εθνικού μας ποιητή. Επίσης στην εκδήλωση παραβρέθηκε και η χορωδία του Ορφέα Σερρών, την οποία διηύθυνε ο κ. Παπατσαρούχας με συνοδεία πιάνου από την κ. Παύλου. Η σύμβουλος των φιλολόγων Ν. Σερρών κ. Φωτιάδου έκλεισε με το λόγο της την αξιόλογη αυτή εκδήλωση.
     Την περασμένη Κυριακή (29 Μαρτίου) στο χώρο του Αρχαιολογικού μουσείου (Μπεζεστένι) πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση προς τιμήν του πρόσφατα εκλιπόντος Σερραίου ιστορικού και λογοτέχνη Γεώργιου Καφταντζή. Εκεί παρουσιάστηκε μελοποιημένη η γ’ ραψωδία της Ιλιάδας του Ομήρου. Η μελοποίηση του έργου έγινε απ’ τη μουσικό και φιλόλογο Ελένη Καραβούζη. Πολλοί Σερραίοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πρωτότυπη αυτή εκδήλωση.
     Στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας, θυμηθήκαμε το χρέος μας να προστατεύουμε τα δάση αλλά και όλο το φυσικό περιβάλλον. Μηνύματα του Νομάρχη και της Διεύθυνσης Δασών Σερρών κάλεσαν τον καθένα από μας να συμβάλλει στην προστασία της φύσης. Για όσους ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες, τώρα πια νέα σελίδα ανοίγεται στο INTERNET, στη διεύθυνση http://www.forthnet.gr/volunteerfornature.htm. Η σελίδα οργανώνεται από 30 οικολογικές οργανώσεις, με τον τίτλο «εθελοντισμός και φυσικό περιβάλλον».
     Και για ν’ αλλάξουμε θέμα, ας ρίξουμε μια ματιά στ’ αθλητικά γεγονότα τις πόλης μας. Σίφουνας ο Πανσερραϊκός! Κέρδισε 9-4 μέσα στη Λειβαδιά, και τώρα βάζει πλώρη για την Α’ εθνική (με πολλές προοπτικές επιτυχίας).
     Για πρώτη φορά η πόλη μας είχε την τύχη να υποδεχτεί την Παρασκευή 3 Απριλίου ποδηλάτες από το Διεθνή ποδηλατικό γύρο που πραγματοποιείτε στη χώρα μας αυτές τις μέρες. Οι ποδηλάτες του 2ου ΕΤΑΠ που ξεκίνησαν από την Ξάνθη και κατέληξαν στις Σέρρες, τερμάτισαν στο Δημαρχείο της Πόλης. Δύο Ουκρανοί και ένας Έλληνας από την Πάτρα μοιράστηκαν τις τρεις πρώτες θέσεις. Ακολούθησε απονομή μεταλλίων και χρηματικών επάθλων ενώ η τελετή έκλεισε με την παρουσία χορευτικών συγκροτημάτων.

«Βοήθεια στο σπίτι»
     Ο Δήμος Σερρών εφαρμόζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα βοήθειας στο σπίτι για τους ηλικιωμένους, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας Πρόνοιας και με το Υπουργείο Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης Αποκέντρωσης.
     Το πρόγραμμα «βοήθεια για το σπίτι» περιλαμβάνει φροντίδα κατ’ οίκον, για ανθρώπους κυρίως Τρίτης Ηλικίας, άτομα μοναχικά με μειωμένες δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης που χρειάζονται: περίθαλψη, βοήθεια στο νοικοκυριό και ψυχοσυναισθηματική στήριξη, ώστε αμβλυνθούν τα προβλήματα μοναξιάς και κοινωνικά αποκλεισμού που αντιμετωπίζουν.



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΑΣΜΑΝΙΑ
Το επόμενο e-mail μας ήρθε απο το Ελληνικό Σχολείο της ομογένειας της μακρινής Τασμανίας με το οποίο έχουμε συνεργασία και ετοιμάζουμε ένα πρόγραμμα τηλεεκπαίδευσης με βίντεο μέσω Internet.

Date: Thu, 05 Mar 1998 19:43:53 +1100
From: Hellenic Studies <csamaras@tassie.net.au>
Reply-To: csamaras@tassie.net.au
To: Vangelis <giber@hol.gr>
Subject: ΑΠΟ ΧΟΜΠΑΡΤ
Content-Length: 4415

Αγαπητέ Βαγγέλη
Τα παιδιά του σχολείου μας, σας στέλνουν μερικά μηνύματα για να τα γνωρίσετε.Αυτά θα είναι στα αγγλικά για εξάσκηση. Αν μας στείλετε εσείς γράψτε τα στα ελληνικά. Την επόμενη φορά αλλάζουμε. Δεν έγραψαν όλα, αλλά συνεχίζουμε άλλη φορά.

Im Johnny, Im 14 and i love music and hanging around with friends.

Hello, my name is Elli and i love dancing, singing, listening to music and hanging out with friends.

Hi my name is Nadia. I am 15 and I like listening to music , playing the violin and spending time with my friends.

Hi my name is Yiota. I'm 15 and I like playing soccer, listening to music, talking and spending time to friends. I also like watching movies.

Hi my name is Maria. I am 13 years old and I like playing basketball and listening to music I also like hanging out with my friends and going to the movies.

Hi my name is Irini Klapsis. I love Greek dancing and also english. I am 14 and a half years old.
I have a dog, kitten and a bird. I come from Lipso. I also have two brothers. Tony and John.

My name is Emma Galimitakis. I am 13 years old. I like swimming and modeling. I have 2 sisters called Anna and Effie. I have 2 fish called Batman and Robin.

Hi my name is Maria Dourias.I am 13 years old and live in Hobart.
I have one brother called Yiorwo.I have a kitten called Soxy, and 2 goldfish.

My name is Katerina Kontos. I am 13 years old. I live with my mum and my three sisters. I have two gold fish Owange and Tangelo. I love dancing and playing cricket.

My name is George Papoutsakis. I am 14 years old.I live with my dad mum and my youger brother. I have German Shepherd then sold it.I love playing cricket and basketball soccer, AFL.



ΑΡΘΡΑ απο το Ηράκλειο Κρήτης
Γιώργος Δροσουλάκης,
Καθηγητής Αγγλικής, DIP. Leeds Metropolitan University
Ο Γιώργος Δροσουλάκης, συγγραφέας του βιβλίου "Μπορείς κι ΕΣΥ να περάσεις τις εξετάσεις του LOWER (CCE/FCE)…αν ξέρεις πως ν’αποφύγεις τα 14 λάθη που οδηγούν στην αποτυχία χιλιάδων εξεταζομένων", θα είναι ευτυχής να σου στείλει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το μηνιαίο ηλεκτρονικό περιοδικό που είναι μία προσφορά από τη "Success Club", γιά όλους τους αναγνώστες της "Μαθητική on-line". Είναι γεμάτο με χρήσιμες συμβουλές γιά το πως θα βοηθήσεις τα παιδιά σου στο σχολείο, πως να διατηρήσεις την υγεία σου και πως να βελτιώσεις τις σχέσεις σου με τα μέλη της οικογένειάς σου. Ζήτησε την ΔΩΡΕΑΝ σου συνδρομή μ’ένα απλό e-mail στη διεύθυνση drosoulakis@her.forthnet.gr (γράψε στο subject: FREE "Your Personal Success" subscription) .

Αρθρο # 1
Μίλησε στο παιδί σου για στόχους ζωής, όχι για βαθμούς.
     Η βαθμοθηρία στο σχολείο είναι ένα από τα πιο κοινά αίτια διαμάχης μεταξύ γονέων και μαθητών. Έχεις ποτέ αναρωτηθεί πώς θα μπορούσες πράγματι να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του παιδιού σου για να καλυτερεύσει την απόδοσή του στο σχολείο;
     Κατά τη διάρκεια της διδακτικής μου καριέρας, έχω συζητήσει αμέτρητες φορές με γονείς για το πως θα δημιουργήσουν κίνητρα μάθησης στα παιδιά τους, αντί να εστιάζονται αποκλειστικά στους βαθμούς τους.   Σύμφωνοι!…η σχολική επιτυχία ανοίγει πολλές φορές τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον. Ομως, το να κάνουμε συνεχώς κήρυγμα βαθμοθηρίας σε ένα έφηβο, σπάνια τον πείθει ότι θέλουμε το καλό του. Αυτό που στην πραγματικότητα συμβαίνει όταν πιέζουμε υπερβολικά τους μαθητές, για υψηλές σχολικές επιδόσεις, είναι να τους κάνουμε να νομίζουν, ότι καταπιέζουμε την ελευθερία τους και προσπαθούμε να ελέγξουμε τη ζωή τους.
     Ειδικά οι έφηβοι, τείνουν να αποκτήσουν την ανεξαρτησία τους στο χώρο του σχολείου και συνεπώς την απόφαση για την καθημερινή ποσότητα μελέτης την λαμβάνουν οι ίδιοι…και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι να βοηθήσεις το παιδί σου να τα καταφέρει στο σχολείο, πρέπει να ακολουθήσεις μια στρατηγική που είναι αποδεκτή από τον ΙΔΙΟ.
     Αυτός ο τρόπος προσέγγισης θα πρέπει να ξεκινήσει, με το να συζητήσεις τους στόχους που έχει το παιδί για το μέλλον του…τι θέλει από τη ζωή; Πώς, για παράδειγμα, το πτυχίο του LOWER θα τον βοηθήσει στην επαγγελματική του αποκατάσταση; Ακούω παιδιά να λένε "για πιο λόγο είμαι υποχρεωμένος να μαθαίνω Ιστορία από τη στιγμή που θέλω να γίνω φωτομοντέλο;" Αντί να διαπληκτιστείς μαζί του για τις εξωπραγματικές προσδοκίες του, προσπάθησε
να ανακαλύψεις τι νομίζει, ότι χρειάζεται να κάνει από την πλευρά του για να φτάσει στον στόχο του.
     Σαν καθηγητής έχω παρατηρήσει ότι οι μαθητές ασχολούνται με ζήλο με κάποια σχολικά μαθήματα, μόνο όταν μπορούν να αντιληφθούν το άμεσο όφελος που θα αποκομίσουν από αυτή τη δραστηριότητα. Για παράδειγμα στις εξετάσεις για το Proficiency, οι μαθητές που έχουν αποφασίσει να εξασκήσουν το επάγγελμα του καθηγητή Αγγλικής, προσπαθούν με πολύ μεγαλύτερη ένταση και μεράκι από ότι οι υπόλοιποι υποψήφιοι που δεν έχουν ξεκάθαρη εικόνα για την χρησιμότητα του πτυχίου αυτού.
     Ο μαθητής που αποφάσισε να ασχοληθεί με το επάγγελμα του καθηγητή, επικεντρώνει τη σκέψη του στο εισόδημα που θα αποκτήσει εξασκώντας αυτή τη δραστηριότητα και αντιλαμβάνεται ότι η σκληρή μελέτη που απαιτείται εκ μέρους του, είναι απλά το μέσο για την επίτευξη του στόχου του. Έχει ήδη απαντήσει στην ερώτηση "γιατί με ΣΥΜΦΕΡΕΙ να προσπαθήσω στο μελετήσω σκληρά;" Όταν λοιπόν ο μαθητής αντιληφθεί τη σχέση μεταξύ ενός
βαρετού μαθήματος και του στόχου που έχει θέσει, τότε θα ανακαλύψει μόνος του τον τρόπο επίτευξης ψηλής βαθμολογίας.
     Για να μη θεωρήσει τα μαθήματά του ασήμαντα και τελικά τα εγκαταλείψει τελείως, προσπάθησε να συσχετίσεις τα ενδιαφέροντα του παιδιού σου με την απόδοση του στο σχολείο. Τι θέλει να μάθει; Τι εφόδια χρειάζεται για να πετύχει αυτό που επιθυμεί στη ζωή του; Ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσεις το μαθητή να επιτύχει, είναι να του δείξεις τη σημασία που έχουν τα δύσκολα μαθήματα και καταστάσεις στο να φτάσει στο στόχο του και όχι επειδή απλά να απαιτείς καλούς βαθμούς. Οι μαθητές που προσεγγίζουν το σχολείο με την αίσθηση του στόχου συνήθως πετυχαίνουν. Η δουλειά σου είναι, να βοηθήσεις το παιδί να ξεκαθαρίσει το στόχο του, να τον συσχετίσει με τα
μαθήματα του σχολείου και να τον ενθαρρύνεις να δώσει όλες του τις δυνάμεις.

Αρθρο # 2
Η τεχνολογία σαν εργαλείο μάθησης
     Ολοι μας έχουμε ακούσει γιά το πως η τεχνολογία μπορεί να επηρεάσει θετικά τη μάθηση, αλλά τι γίνεται αν το παιδί σας δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σχολείο του; Ίσως ν’αναρωτιέστε πως πράγματι, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής θα βοηθούσε τον μαθητή να βελτιώσει τη μάθησή του και τη γνώση του γύρω από την αγορά εργασίας. Ορίστε μερικά από τα οφέλη που αποκομίζει το παιδί σας αν του παρέχετε τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό:
1) Τα cd-rom και η χρήση του INTERNET δίνουν στο παιδί πρόσβαση σε βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες και άλλου είδους πληροφοριακά μέσα που δεν είναι δυνατόν να βρει στο σχολείο ή στην βιβλιοθήκη του σπιτιού. Τα παιδιά
επίσης μπορούν να βρουν "σελίδες" γεμάτες με χρήσιμες πληροφορίες που θα τα βοηθήσουν να κάνουν πολλές σχολικές εργασίες και το σημαντικότερο, να εξασκήσουν τις ξένες γλώσσες που μαθαίνουν
2) Είναι γενικά πολύ εύκολο γιά τα παιδιά να βρουν οτιδήποτε θα τα βοηθούσε στη σχολική μάθηση. Με λίγο ψάξιμο στο INTERNET μπορεί ο μαθητής να εντοπίσει ενδιαφέρουσες "σελίδες" που τον βοηθούν να μάθει τα πάντα
σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα μέχρι και τις πιο πρόσφατες ανακαλύψεις στην επιστήμη και τεχνολογία. Ακόμα και η διαδικασία του ψαξίματος έχει εκπαιδευτικά οφέλη, διότι το παιδί θα πρέπει να σκεφθεί λογικά γιά τα προβλήματα που προσπαθεί να λύσει καθώς διαλέγει τις κατάλληλες λέξεις "κλειδιά".
3) Το παιδί σας θ’αποκτήσει βοηθητικές γνώσεις σε πολλούς τομείς και ειδικά στις ξένες γλώσσες αφού του δίνεται η δυνατότητα να "αλληλογραφεί" με παιδιά της ηλικίας απ’όλες τις γλώσσες του κόσμου.
4) Τα παιδιά χρειάζονται να μάθουν πως λειτουργούν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τι είναι το INTERNET έτσι ώστε να μπορέσουν να προετοιμαστούν γιά τη μελλοντική τους καριέρα. Αν τα παιδιά σας έχουν πρόσβαση σε computer και τους δοθεί η ευκαιρία να τον χρησιμοποιήσουν, θα αισθανθούν πολύ άνετα με την σύγχρονη τεχνολογία.


ΣΧΟΛΙΟ του υπεύθυνου καθηγητή του Internet site 6ου Γυμνασίου Σερρών
Βαγγέλη Γκιμπερίτη, για την "Ηλεκτρονική πρέζα".
Τη Δευτέρα 6 Απριλίου η εφημερίδα Αθηναϊκή δημοσίευσε ένα άρθρο του
δημοσιογράφου της Τάσου Καλογήρου με τίτλο "Ηλεκτρονική Πρέζα", ενώ
παρόμοιος τίτλος κατείχε την κεντρική θέση του εξωφύλλου της εφημερίδας.

Ο Αλέξανδρος Μπούκουρης εκπροσωπόντας το περιοδικό "Κυβερνογράφοι"
εχθές το βράδυ (6 Απριλίου) έστειλε επιστολή που μπορεί να βρεθεί στη διεύθυνση
http://www.kybernografoi.gr/others/mme/auhnaikh,

Το τελευταίο άρθρο απο την Κρήτη, "Η τεχνολογία σαν εργαλείο μάθησης" που δημοσιεύουμε σ΄αυτή τη στήλη, το αφιερώνουμε σ'αυτούς που χαρακτήρισαν το INTERNET "ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ" ή "Ηλεκτρονική πρέζα". Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο την απάντηση που πήραν απο το περιοδικό "Κυβερνογράφοι" και το οποίο σας προτείνω να διαβάσετε. Τέτοιου είδους δημοσιεύματα (όπως αυτό της Αθηναϊκής), το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι να τρομοκρατήσουν τον ανυποψίαστο και ανημέρωτο Ελληνα πολίτη. Θα ήθελα λοιπόν και εγώ, να τοποθετηθώ στο θέμα περιγράφοντας επιγραμματικά την εμπειρία μου.
1. Ελάτε στο σχολείο μου κύριοι, να δείτε τι είδους μάθημα γίνεται με τα μέσα της σύγχρονης τεχνολογίας. Σύνδεση με Internet (απο το 1995), προβολείς διαφανειών, κειμένου, Βίντεο προβολείς, TV, Video Coder, Scaners, CD Recorder, προγράμματα επεξεργασίας εικόνας, βίντεο, δημιουργίας CD-ROM κ.λ.π. Μήπως θα εμποδίζατε τα παιδιά σας να φοιτήσουν σε τέτοιο σχολείο;
2. Μήπως απαγορεύονται και τα εκπαιδευτικά CD-ROM (Φυσική, Χημεία, Εγκυκλοπαίδειες, Βιολογία, Γεωγραφία, Ιστορία, Θρησκευτικά και δεκάδες άλλα εκπαιδευτικά βοηθήματα που μεταφέρουμε απο το Internet και παρουσιάζουμε στους μαθητές;
3. Μήπως απαγορεύεται να αναζητούμε πληροφορίες στο Internet και να δημιουργούμε δικά μας εκπαιδευτικά CD γιατί η γνώση προέρχεται απο τον "μπαμπούλα" Internet;
4. Μπείτε στο site του σχολείου μας, να δείτε τι διδάσκονται στο εργαστήριο πληροφορικής οι μαθητές μας. 200 παιδιά ασχολούνται με ομαδικό παραγωγικό έργο χρησιμοποιώντας το internet σαν πηγή γνώσης και πληροφοριών, γιατί αγαπητοί μου κύριοι, το Internet είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια βιβλιοθήκη και όχι ναρκωτικό.
5. Μήπως η σχολική μας εφημερίδα "ΜΑΘΗΤΙΚΗ On Line" που βγαίνει μόνο στο Internet και και την διαβάζουν άνθρωποι απο ολόκληρο τον πλανήτη είναι απαγορευμένο "πράγμα" και εγώ ο υπεύθυνος καθηγητής είμαι "έμπορος ναρκωτικών" και δεν το ξέρω;
6. Μήπως η τηλεεκπαίδευση μέσω Internet είναι ναρκωτικό;
7. Μήπως η ζωντανή σύνδεση με εικόνα και ήχο και μάλιστα με αστική χρονοχρέωση που προσφέρει το Internet, για να μπορούν να συνενοούνται μαθητές και άνθρωποι όλων των εθνικοτήτων και διαφορετικής κουλτούρας, είναι για σας απαγορευμένη;
8. Μήπως όλοι εκείνοι οι άνθρωποι (ιδιαίτερα της ομογένειας) απο όλα τα μέρη του κόσμου που διαβάζουν τη σχολική μας εφημερίδα, που έρχονται σε επαφή μαζί μας και μας παροτρύνουν να συνεχίσουμε, είναι "ναρκομανείς";
9. Μήπως οι μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου που είναι On Line στο internet εθίζουν τους χρήστες και τους προωθούν στα ναρκωτικά; Μήπως επειδή κάποιος χρήστης διαβάζει όλη την ημέρα εφημερίδες μέσω Internet ή κατεβάζει άρθρα, μελέτες, εργασίες, ή ψυχαγωγείται, θα πρέπει να καταργήσουμε το υπερδίκτυο;
10. Μήπως τα τρία απο τα καλύτερα Πανεπιστήμιά μας που εργάζονται για το πρόγραμμα τηλεεκπαίδευσης για παροχή γνώσης μέσω Internet είναι έμποροι ναρκωτικών; Μήπως όλα τα Πανεπιστήμια στον κόσμο που ξοδεύουν άπειρες ώρες στο Internet είναι εθισμένα;
11. Μήπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και οι χώρες της Ευρωπαϊκής κοινότητας που συμμετέχουν σε δεκάδες προγράμματα δικτύωσης μέσω Internet για να φέρουν κοντά εκατομμύρια μαθητές και εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να παρατήσουν την προσπάθεια επειδή υπάρχει ο φόβος του εθισμού;
12. Μήπως το Υπουργείο Παιδείας που προωθεί τις μοντέρνες τεχνολογίες και που απο του χρόνου θα διδάσκονται το Internet, τα δίκτυα και τα πολυμέσα, σε όλα τα σχολεία της χώρας μας, είναι έμπορος ναρκωτικών;
13. Μήπως επειδή κάποιοι αγοράζουν ακατάλληλα περιοδικά πρέπει να κλείσει ολόκληρος ο τύπος; Μήπως επειδή κάποιος ήταν συνδεδεμένος 175!! ώρες συνεχώς στο internet θα πρέπει να καταργήσουμε το υπερδίκτυο; Μήπως επειδή κάποιος εργαζόμενος στη βιοτεχία δούλεψε για 30 συνεχόμενες ώρες θα πρέπει να κάψουμε τη βιοτεχνία; Μήπως κάποιον μαθητή με έφεση στα μαθητικά, θα πρέπει να τον αποπροσανατολίσουμε απο αυτά ώστε να σπουδάσει φιλολογία για να μη πάθει τίποτα ο καημένος; Μήπως επειδή κάποιος τρώει πέντε!!! κοτόπουλα στην καθεσιά θα πρέπει να καταργήσουμε τη συγκεκκριμένη τροφή:
14. Μήπως εγώ που αφιερώνω περίπου 4-5 ώρες εργασίας την ημέρα στο σπίτι για το Internet site του σχολείου μου, είμαι εθισμένος και πρεζάκιας; Μήπως θα προτειμούσατε εκπαιδευτικούς που να κάθονται στον καναπέ όλη μέρα, να διαβάζουν τα άρθρα σας, να κάνουν χαζή κριτική για τα πάντα, να υιοθετούν τις ιδέες σας και αυτές τις έρευνες, και να αποφασίσουν ότι το Internet είναι εχθρός του μαθητή, του φοιτητή, του εκπαιδευτικού και γενικά του ανθρώπου;
15. Μήπως αυτοί που δημοσιεύουν τέτοιου είδους έρευνα, δεν γνωρίζουν τι είναι το Internet και τις υπηρεσίες του; γιατί υποψιάζομαι κάτι τέτοιο.
16 Μήπως πρέπει να σοβαρευτούμε και να μη τρομοκρατούμε τον κόσμο;

Βαγγέλης Γκιμπερίτης
Πληροφορικός - Συγγραφέας
Web master του 6ου Γυμνασίου Σερρών